Lassan fél éve újra felütötte a fejét. Túl sok csoki és tejtermék okozza a megfigyeléseim szerint, de a por és a stressz is rátett egy lapáttal. 

 
A neten gyűjtöttem infót, mivel már gyermekként volt ilyen panaszom, az orvosok vmi brutál mellékvesekéreg-hormonos szart írtak fel (elocom), amitől hormonzavaros lettem. Mókás volt. Azóta ilyenekkel, ha nem súlyosbodnak, nem megyek bőrgyógyász környékére sem. 
 
1. csalántea: külsőleg és belsőleg is! Borogatáshoz beáztatom (szárított vagy frissen szedett), vattapamaccsal vagy anélkül borogatom a sebet. Kis sétám közben az út mentén találtam friss csalánt, azt hozzáérintettem a bőrömhöz, megcsípte, kb 24 óra leforgása alatt már szebb lett. Csalántea belsőleg: napi 1 csésze sok más folyadékkal, mert vízhajtó, terhesség esetén nagy mennyiség nem oké. 
 
2. vettem olyan olivás szappant, ami csak 2 összetevőből áll. Mannaszappan rulez. Nem reklámból, hanem mert ettől nem gyulladt be! Ja és a forróvizet se nagyon ajánlom, attól is csak csúnyább lett és felpuhult. Sajnos én imádom az 50 fokos vizet, nehéz leszokni róla, de így legalább kevesebb időt töltök majd a zuhany alatt és kevesebb lesz a számla. Meg vízgazdálkodom. 
 
3. Fényterápia: kiegészítésképp ma kezdtem. Sztem ha nem kerülném az allergének zabálását, ez szart sem érne önmagában. Mint ahogyan a fenti kettő sem. 
 
4. Krém: lusta vagyok bármilyet is használni, de mivel nem iszom eleget, így olyan a bőröm, hogy bármivel is kenem be, kb 1 óra múlva foszlani kezdek. És még a kiütés is nehezít. Sok sok fórumot böngésztem át, sokan ajánlották a Haushka Medet, vmi jégvirágkivonat van benne. Lényeg a lényeg, csekkoltam a cosmeticdatabase.org oldalon az összes összetevőjét, és mind zöld jelzést kapott. Ez az én krémem, ettől a tudomány mai állása szerint nem fogok megdögleni azonnal. Bár mind ilyen lenne. Állítólag a samponom is gyilkol, szerencsére az utsó flakon, utána valami mást kell keressek. 
 
5. Sheavaj: tiszta, 100%os az még oké. Van méregdrága, az a bizonyos francia fancy márka és van sokkal olcsóbb. A viszketést jól enyhíti, de nekem nem szüntette meg régen sem. Ami itthon van, sajnos megavasodott picit, de egyébként éveket bír a cucc. Csak a lustaság vagy a nemtörődömség miatt megmaradt. 
 
6. Megfigyelések vagy vérteszt: tapasztalat, hogy megeszem egy tejcsokis bármit, már erősebb a seb. Terveztem a nutritív vértesztet is, de sose jutottam el oda, hogy bejelentkezzek vhova. Nem mellesleg elég drága dolog! Majd egyszer. A tej tuti benne van a dologban, csak azt nem tudom, laktóz vagy laktáz vagy mindkettő a gond okozója. Valszeg egyszerűen nem tudom megemészteni. A kecsketejet is ki akarom próbálni, de addig marad a rizstej. 
 
7. Tejmentes palacsinta: ez csak azért, hogy legyen vmi jó is a dologban. 40 dkg liszt, 2 tojás, 7 deci szóda (vagy bubisvíz), 2 kiskanál cukor, 2 csipet só. Tojás a cukorral és a sóval habosra, aztán bele a liszt meg a víz, azt' hadd szóljon. Nekem jólesett!

A bejegyzés trackback címe:

https://vegymentes.blog.hu/api/trackback/id/tr42831180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása