Igen, elmentem Ben and Jerry's sörbetért, erre csak tejszínes volt (akkor mi a szarér' hirdetik, hogy van). Nem tudtam otthagyni, és ettem is belőle. Egyelőre nem jött ki semmi, de a pollenallergia szerű tüneteimnek biztos nem tett jót.

Legújabb projektem, hogy probiotikumot kezdtem szedni, mert igazából elegem lett. Az ekcéma a kezeimről 99%-ban elmúlt, de hogy ne jöjjön vissza, kell valami belső erősítés, mert nem akarom fenyegetve érezni magam, akárhányszor megeszem egy péksütit vagy egy gombi fagyit. Ez az allergiagyógyítás btw jó biznisz, én már szinte mindent kipróbáltam, ami ideig-óráig segített is, de amint valamiből egy hangyafasznyival is többet ettem a kelleténél, azonnal előjött vmi. Házidoki javasolta a probiotikumot, mert így a terhesség alatt a gyomrom igen válogatós és nagyon érzékeny lett. Jóformán csak azt tudom megenni, amit én is készítek el. Fűszeres, olajos dolgok OFF.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegymentes.blog.hu/api/trackback/id/tr522926280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása